میلگرد آلیاژی تک پولیش – قیمت لحظه ای و خرید

میلگرد آلیاژی تک پولیش - قیمت لحظه ای و خرید

میلگرد تک پولیش یکی از انواع میلگردهای ترانس می باشد که گروه صنعتی کیان متال با دقت و حساسیت بالا و به کارگیری دستگاههای به روز و پیشرفته اقدام به تولید آن از قطر 30 الی 120 میلیمتر نموده است، این نوع از میلگرد به دلیل صافی سطح و براق بودن در صنایع مختلفی به کار می روند.

میلگرد تک پولیش در گروه صنعتی کیان متال با جنس ST37 و یا CK45 تولید می گردد که از نظر سطح بسیار نزدیک به میلگردهای دو پولیش یا سنگ خورده موجود در بازار می باشد.

میلگرد آلیاژی تک پولیش - قیمت لحظه ای و خرید

در حال حاضر امکان ثبت سفارش و خرید میلگرد ترانس تک پولیش (میلگرد پولیشی) با بهترین کیفیت و بدون واسطه (خرید مستقیم از تولیدکننده) بصورت آنلاین در وبسایت گروه صنعتی کیان متال مهیا شده است، همچنین قیمت لحطه ای میلگرد تک پولیش نیز در جدول قیمتی در سایت کیان متال مشاهده است.

علاوه بر آن شما می توانید با استعلام از کارشناسان فنی این مجموعه نسبت به تولید میلگرد ترانس پولیش با سایز و الیاژ درخواستی خود از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

آدرس: تهران.بزرگراه امام رضا.خاتون آباد.انتهای خیابان شهید رجایی.پلاک 10
تلفن تماس: 36466097-021
تلفکس: 36466097-021
تلفن همراه: 09127958320 (مهندس شکوهی)

میلگرد ترانس تک پولیش چیست؟

میلگرد تک پولیش نوعی از میلگرد صنعتی و فولادی می باشد که طی فرایند کشش و پولیش به سایز استاندارد و همچنین سایز دلخواه مشتری و با دقت مورد نیاز ایشان تولید می گردد. این نوع میلگرد برای صنایع خاصی تولید و عرضه می گردند که نیاز به میلگردی با سطح صاف و صیقلی داشته و ظاهر میلگرد برای آنها مهم می باشد.

این نوع از میلگرد یکی از انواع میلگردهای ترانس می باشد که طرفدار بسیاری بین صنایع مختلف دارد و از ویژگیهای مختلفی برخوردار می باشد و در بین صنایع مختلف نقشی حیاتی یافته است.

ویژگی های میلگرد ترانس تک پولیش گروه صنعتی کیان متال

همانطور که پیش از این گفته شد این نوع میلگرد دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

سطح صاف و صیقلی: این ویژگی از اهمیت بالایی برای مصرف کنندگان این نوع از میلگرد برخوردار است. گروه صنعتی کیان متال به تولید آن به بهترین شکل ممکن اقدام نموده تا رضایت مشتریان را جلب نموده و هماره پیش قدم در این مسیر باشد.

دقت ابعادی: یکی دیگر از ویژگی های بارز این نوع میلگرد دقت بالا در تولید آن می باشد به طوری که علاوه بر استانداردهای موجود در بازار بنا به درخواست مشتریان و با دقت درخواستی آنها قابل تولید و ارائه می باشد.ا

تنوع در مواد: همان طور که در ابتدا گفته شد گروه صنعتی کیان متال اقدام به تولید و عرضه میلگردهای تک پولیش با متریال ST37 و CK45 نموده که جایگاه ویژه ای در بازار دارد ولی این بدین معنا نیست که امکان تولید این نوع میلگرد با سایر متریال و آلیاژها وجود ندارد بلکه این واحد تولیدی آماده ارائه خدمات به مشتریان و درخواست کنندگان خود برای تولید میلگردهای تک پولیش با مواد درخواستی آنها مانند سمانته، MO40، VCN150 و … می باشد.

میلگرد آلیاژی تک پولیش - قیمت لحظه ای و خرید

 

کاربرد میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس تک پولیش با متریال مختلف و متعدد دارای کاربرد ویژه ای در صنایع مختلف می باشد که به تفکیک به بررسی آنها می پردازیم.

صنعت خودرو سازی: این نوع میلگرد به دلیل ویژگی هایی نظیر دقت بالا، صافی سطح و شکل ظاهری کاربرد ویژه ای در صنعت خودرو سازی دارد، از میلگرد تک پولیش برای تولید قطعاتی نظیر میل لنگ، شفت، گیربکس و موارد مشابه در صنعت خودرو سازی استفاده می شود.

صنایع نظامی: یکی دیگر از کاربردهای میلگرد تک پولیش در صنایع نظامی جهت ساخت تجهیزات نظامی و همچنین تعمیر آنها می باشد.

تولید لوازم ورزشی:  در ساخت لوازم ورزشی نیز کاربرد دارند لوازمی نظیر میله های هالتر، برخی قطعات تردمیل و سایر لوازم که نیاز به میلگردی با سطحی صاف و صیقلی دارند.

صنایع هوا فضا:  به دلیل دقت بالای آن در تولید، در صنعت هوافضا و جهت تولید و تعمیر ملزومات مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد.

صنعت تولید لوازم خانگی: به دلیل صافی سطح و همچنین صیقلی و درخشان بودن سطح آن در زمینه تولید لوازم خانگی نظیر قطعات آشپزخانه، قطعات الکترونیکی، لوازم تزئینی و دکوراتیو کاربرد دارد.

صنایع کشاورزی:  در زمینه تولید و تعمیرات ادوات کشاورزی مانند تراکتور، کمباین، تجهیزات آبیاری، ابزارهای برش، ابزارهای زراعی، مخازن آبیاری و سایر ملزومات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین می توان گفت میلگردهای تک پولیش در انواع مختلف و با متریال مختلف به دلیل صافی سطح و دقت بالا در صنایع بسیاری کاربرد دارد که به دلیل ویژگیهای ذکر شده طرفداران بسیاری حتی در بین تراشکاران و سری تراشان دارد زیرا به دلیل صافی سطح این نوع میلگرد ؛ دیگر نیازی به پرداخت اضافه نبوده که این ویژگی باعث کاهش زمان تولید و همچنین کاهش هزینه تولید می گردد.

میلگرد آلیاژی تک پولیش - قیمت لحظه ای و خرید

 

میلگرد پولیش CK45

میلگرد Ck45 نوعی فولاد کربنی می باشد که با دو گرید شناخته شده 1191 و 9095 در بازار قابل ارائه می باشد.

گروه صنعتی کیان متال اقدام به تولید میلگرد تک پولیش CK45 با گرید و دقت درخواستی مشتریان نموده که این امر نیاز مشتری به میلگردهای سنگ خورده مشابه را مرتفع ساخته که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

موارد استفاده از میلگرد دوپولیش CK45 چیست ؟

میلگرد دوپولیش سنگ‌خورده CK45 یا همان (میلگرد سرقرمز) در موارد زیادی قابل استفاده و بهره‌برداری هستند که بسته به حساسیت و دقت کار مورد استفاده قرار میگیرند :

  1. شفت جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک حمل و نقل، جرثقیل و بالابر ها
  2. صنعت خودروسازی ( مانند استفاده در کمک فنر، جلوبندی ، دسته راهنما ،قربیلک فرمان ،صندلی خودرو)
  3. صنایع پیچ ومهره‌سازی
  4. صنایع نفت و گاز
  5. صنعت هوا‌فضا
  6. ماشین‌های راه‌سازی و صنعتی و کشاورزی
  7. صنایع پمپ‌سازی

میلگرد آلیاژی تک پولیش - قیمت لحظه ای و خرید

 

میلگرد ترانس سنگ خورده

برخی از افراد میلگرد دو پولیش را با اسم میلگرد سنگ خورده نیز می شناسند. برای مراحل تولید این نوع میلگرد از دستگاههای سنگ زنی بعد از پولیش زنی و برای یکدست و صیقلی کردن سطح میلگرد استفاده می شود.مراحل تولید میلگرد سنگ خورده با مراحل تولید میلگرد دوپولیش کاملا متفاوت میباشد.

این میگرد به 2 شکل میلگرد سر زرد و سر قرمز تولید می گردد. رنگی که روی سطح مقطع آن زده شده، برای مشخص کردن ساختار و روش تولید آن در فرآیند کشش می باشد.(روش ترمکس یا خنک کاری سرد و برگشت تحت کنترل)

هرکدام از این رنگ ها موجب بروز ویژگی های متفاوت در میلگرد و انواع آن و تفاوت در محل کاربردشان می گردد.میلگرد تولید شده از جنس آهن را سر زرد و میلگرد تولید شده از جنس ck45 را سرقرمز نام گذاری میکنند.